söndag 5 februari 2012

Misslyckade Cupcakes

Idag ska jag ah seans här hemma. En jag känner sedan jag var liten som ska hålla i den.
Tänkte bjuda på cupcakes såklart!
Hittade ett recept på en blogg som lät såå gott! Cupcakes med kaksmet i. Hur gott låter int det? Problemet med mina var att smeten flöt ut i muffinsen och fastnade i botten av pappret, inte så lyckat! Någon som vet varför det blir så?
På cupcaken tänkte jag chokladsmörkrm, började spritsa ut men konstaterade snart att det såg ut som bajskorvar. Måste köpa en större tyll! Så jag bredde ut smörkrämen på cupcaken.
Gjorde även små röda blommor i marsipan med hjälp av ejectorn jag köpte igår, men det vart ju min blommor! Jag skulle kunna tro att de gett mej fel storlek men stod medium.
Aja ibland misslyckas man men måste man göra det när man bjudit över folk? :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar